حضور شرکت های  مطرح تجهیزات از اروپا

حضور شرکت های  مطرح تجهیزات از اروپا

دومین دوره نمایشگاه دام طیور و آبزیان جزیره کیش با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی در تاریخ 29 بهمن ماه لغایت اول اسفند ماه 1393 برگزار خواهد شد. نمایشگاه VIV ایران با حضور بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه تجهیزات،خوراک و دارو بستر مناسبی را برای بازدید کنندگان فراهم کرده که با توجه به رقابت نزدیک شرکت های مختلف،برترین و با کیفیت ترین محصولات را در این نمایشگاه انتخاب کنند.

بنا به اعلام روابط عمومی نماینده VIV در ایران، شرکت های تجهیزات مختلفی از جمله: Kutlusan، BigHerdsman، Pas Reform ، Petersime، BEST Poultry Technology، Big Dutchman، Gartech ،poultech، CODAF،Corti،Ermaf، GIGOLA & RICCARDI S.P.AH&F Electronics B. V Jansen Poultry Equipment،  K.H. Witte-Lastrup، KAF-SAN، Manmohan، meller، Ottevanger، SILOS CORDOBA، Specht Ten Elsen، Symaga، Texha، TPI-Polytechniek BV، VOLITO، با حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی برای بهره گیری بالا از این نمایشگاه را آغاز کرده اند.

با توجه به اطلاع رسانی گسترده ، اعلام آمادگی و اقدامات انجام پذیرفته توسط نهادها،اتحادیه ها و سازمان ها، حضور چشمگیر تیم های مختلف در این نمایشگاه برای تصاحب بازار داخل از جانب شرکت های خارجی قابل برنامه ریزی بوده است. همچنین حضور تیم های تخصصی از کشورهای مختلف و تیم های قطعی شده از عراق(با حضور اتاق مشترک ایران و عراق)، افغانستان،نیجریه،هند،قطر،سوریه،سریلانکا و . . .  از لحاظ سرمایه گذاری در کشورهای همسایه نیز سودمند خواهد بود.

مخاطبین عزیز می توانند جهت بازدید و یا مشارکت در این نمایشگاه با شماره های زیر تماس حاصل نمایند: 

تلفن: 66574632 (021)  -  66927433 (021)         فکس: 66927436

 
کلمات کلیدی viv viv iran viv ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com